2008. május 06. 02:20 - Rózsika

be én! NA és?!

lehet, hogy nekem tízéves az egyetem
de már van két oklevelem
és lehet, hogy nem lesz meg az államvizsgám
de legalább éltem!

szal most bizon ittasan írom eme bejegyzést - majd józanul javíthatok rajta

Johnny hívott, itt van tesója, menjünk le egy sörre a Csaba borozóba
há hogy a kék égbe ne?!
aztán kispavcsi lett belőle
karaokee party
seráfütty

Benny, Johnny, DaVe, meg még három DNes csapattag, többek közt Miguel, Facsipesz, a barátnője, és Ngee.
Egy sör az albiban, aztán irány az éj. Maricum kóstolás, tetszés, és maradtam egy hirtelen jött növiovi vacsin egy Unicum next erejéig.
Aztán leballagtam kispavra.
Benny hirtelen kért egy szál cigit, és kivonult
utánamentem
miért is? hülyeség
elmelankóliázott azon, hogy talaán a DN után élesben is járhatnánk
ehh. nemigen tudtam mit szólani
hülyíteni nem akarom, mégegy gyulát meg megint nme akarok, és így k nehéz volt bit is mondani
Hubi
sör
még sok hubi és még sok sör vs karaokee
végeremény:
Johnnyt és DaVet hazakísértük, és szerettem vona Bennyvel beszélni.
KEzd tetszeni a srác. De nem életre szólóan, csak szórakoztatóan. Mármint éjszakára.
De most törjem össze? Minek? Úgyis maradok phdn. és úgyis bulizni akarok még
hazakísért,
puszpusz és haament
háááá
nemtom
jó vele
de csak éjjel
nappal más
engem nappal is kössön le, és szórakoztasson a pasi
Benny meg inkább egy édes, erotic bagoly
ezt dobta a gép
Álomvizsga előtt tán nem kéne behülyítenem
vagy mégis?
???
fasszom tudja
vagy tán asse
Igazándiból nagyon jó vele éjjelente, (részegen, tehát józanul feltehetőleg még jobb) de nem akarom lekötni magam és belegázolni hamvas férfiúi lelkivilágába méginkább nm szeretnék

ehh ilyen ez a popszakma

aztá lesz ami lesz
mindenesetre most elvonulok alunni, holnap meg józanul végiggondolom, és vagy karjaiba borulok és jól érezük egymást, vagy maradnak a részeg éjszakák

no pá
Rózsika
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr52455984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása