2007. november 21. 11:47 - Rózsika

kívánságlista befejezett jövő időbe téve

Szal Kedves Angyalka, vagy Sors, vagy Valami!

Még kicsit szűzen fogok ehhez a témához, ennélfogva kevésbé vagyok oly áhítatos, mint mások, akik eme műfajt komolyabban művelik.

Állítólag a The Secret című R. Byrne könyv is valami hasonlóról szól. Mivel piszok drága, így bevárom míg lemegy az ára 2000 alá. Többek közt ez is a kívánságaim közt van...

Egyszer halottam egy sakkozóról, aki eleve úgy ment a versenyre, hogy a győztes-beszéd már megírva pihent a zsebében. MEgnyerte... mint a mesében...

ühmmm.

Köszönöm a lottóötöst! (nem hagyhattam ki) Hálás vagyok érte. Örömmel tölt el, hogy tényleg sok dolgot tudok venni, meg fejleszteni, meg alkotni ebből a hatalmas összegből. Pl saját vállalkozást is alapítottam, és azt csinálhatom végre amit akarok. Vettem egy tanyát nem messze a várostól, kikupáltam, felújítottam, és megcsináltam a Birtok Dance Hall klubot, ahol hétköznap irodalmi estek, konferenciák, párkereső programok, hétvégén meg bulik vannak. Egész jó a hely fekvése, mert sikerült közel tenni a golfpályámhoz. A repülőtér most épül, és bár nagy ember lettem a bankok szemében, baromi büszke vagyok, hogy végre nem kell hitelért kuncsorognom. A sportcentrumról nem is beszélek. Nyilvánvaló volt, hogy egy ekkora városnak nem elég a Sportcsarnok. Az a plebs fitnesshelye. Itt luxus van, meg rengeteg lehetőség. Nekem is a fintesstől, meg az egészséges életmódtól van ilyen bomba alakom. A sebész se a szilikont töltötte belém, épp csak a nózimat szabta át. A kaszinóra nem vagyok büszke, megint bezárattam két öregotthont, meg egy ovit, hogy hamarabb nyithassunk. De legalább a bezártak helyett adtam négy komplett épületet, meg a kiskölyköknek egy fél játékboltot. Most tíz perccel többet buszoznak az ovisok. Mi az? Az öregeknek meg mindegy. Kaptak kéthavi gyógyszerpénzt egyösszegben, azóta én vagyok nekik az isten. Legalább száz embernek tudok munkát adni, és néha még jótékonykodni is szabad. Kitaláltam, hogy pénzt nem adok, mert az rontja az imídzsemet, és vastagítja egyes emberek tárcáját. Inkább azt adom amit kell.
Így a nap végére kellemesen elfáradva húzódok be kis házikómba, és egy forró fürdő után mégegyszer ellenőrzöm a súlyomat meg az összes zárat, beveszem az antidepresszánsaimat, elszívok egy cigit, és csipszet zabálva nézem a tv-t amíg el nem alszom.

Adja az ég, hogy ne az utolsó bekezdés teljesüljön....

Mára ennyi...
Rózsika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr78236779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása