2016. március 31. 22:49 - Rózsika

annyiminden

megvalósult abból amit kértem. Pedig nettó hülyeségnek gondoltam akkor is és ma is.

Viszont van két tündéri gyerekem, a férjemmel szépen összecsiszolódtunk, kivéve amikor hőbörgés van, és a munkám is az, amire évek óta vágytam. Jó, a nem kormányfüggetlen vezetés dilettáns hozzáállását és bérfejlesztés elleni törekvéseit nehezen tolerálom, de szeretem amit csinálok.

Ha nem ezt csinálnám, akkor elhinném a helyi kerrádió baromságát, hogy a munka szó eredeti jelentése gyötrelem, kín, szenvedés. Nekem nem.

Mivel férjem bitorolná a számítógépet, és én meg nem szívesen engedem, hogy lássa, mit írtam, elballagok.

Köszönöm, hogy ezt az április- májusi kétfrontos őrültekházát kibírtam, és éppúgy felszínen tudom tartani  magam a teendőkben itthon is úgy, mint a munkában. Köszönöm, hogy időben odaérek mindenhova, nem felejtem el a kiosztott időpontokat, és gördülékenyen haladok a legkorlátoltabb ügyféllel is. Köszönöm, hogy a segítségemre küldött kollégák rugalmasabbak, mint azt elsőre gondoltam. Ja, és még mindig köszönöm, hogy a gyerekeim kevés kivételtől eltekintve makkegészségesek, vagy ha nem ,akkor köszi, hogy találtam babysittert hozzájuk. Köszönöm továbbá, hogy a saját vállalkozásunk elindult, beindult, pörög, és eredményes. Súgva mondom, köszönöm, hogy nélkülem is az. Végezetül, köszi, hogy A/ elfogadom magam, és nem okoz lelki törést, hogy férjecském máshol keres illanó boldogságot B/férjecském nem keres máshol boldogságot.

Minden benne van a pakliban.

Adios.

R

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr998550034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása