2007. november 22. 23:12 - Rózsika

alak, avagy a tipikus butanő" kívánsága

Nos, jön a kövi kérés;

köszönöm szépen a karcsú, csodaszép, csupaizom alakomat. Nagyon hálás vagyok érte, mert végre ismét felvehetem azokat a holmikat, amiket utoljára hetedikesként hordtam. Beleférek a régi göncökbe. Ez abból a szempontból jó, hogy kicsit tudok nosztalgiázni, -ó, de odavoltam Endréért, meg Tomiért, .... és ők hogy átnéztek rajtam- ám abból a szempontból kevéssé jó, hogy ezek a nemes darabok kimentek a divatból. A szürke-piros-kék-lila csíkos pulcsim valóban jó választás volt... a kilencvenes évek elején.. ahogy a vajszínű, ujján csíkos, elején pettyes relikvia. Várhatnék a viselésükkel még úgy tíz évet, addigra ismét divatba jünnek.
Egyetlen gondom a nagy súly-és térfogatcsökkenéssel az, hogy ezáltal a korábbi 85 D-s kebeldarumat lecserélhettem egy masszívpántos C-s példányra, és le kell mondanom a push-up által adott kültéri mandulákról. Az ok: csempészmellem lett. :( Lazán beletekerhetek két csík cigit, és átjöhetek vele a határon, a vámosoknak fel se tűnne...
Tehát kérek két plasztikgombócot, vagy egy ügyes kezű felcsert, hogy szabjon át. Nem szeretnék ismét két tejeskannát hordani az elülső oldalamon,inkábba B verzió tetszene jobban...

Ha mindez megvan, amit tényleg köszi, akkor jöhet végre a pasitéma. De erről majd legközelebb...

Rózsika
Címkék: kívánság alak
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr99238840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása