2008. január 03. 23:11 - Rózsika

elengedett locsolótömlő

Ugye Te is voltál már úgy, hogy kértél valamit, aztán meg is kaptad, de nem úgy, nem olyat, és nem olyan formában, mint ahogy, amilyen módon szeretted volna?
No, nekem a Szentestém, meg a Szilveszterem volt ilyen.
Szenteste elhatározta, hogy elmegyek az éjféli misére, de berágtam a sok kihízott göncöm miatt, és összességében inkább hasonlítottam egy felborzolt kedélyű boszorkányra, mintsem szende önmagamra. Azért mentem, hogy meglássam a jövendőbelim. Hááát, akiket láttam, azokat inkább nem kérném...
Mindeközben porcukorként hullott a hó, és csillámlott az égősorok színes fényében. Oly megható volt, én meg csak álltam leforrázva, és semmi meghittséget nem éreztem.
A Szilveszterem is ilyesféle volt, szintén apró kristályok szegélyezték lépteimet, amikor a buliba idultam. Előző este blogomban ellőttem a poént, miszerint lemondok a 2008-as pasifelhozatalról is. No, erre a buliban egészu este egy roppant részeg, csapzott hajú, borostás, halszájú colos majom boldogított. Kétszer mutatkozott be, és egy rakás szép dolgot mondott, amire úgy tizennégy évesen haraptam volna. Amikor menekülőre fogtam a dolgot, és elosontam a kabátomért, ez az ingatag dalia épp az ajtó felé vette az irányt, dohányzás célából. Laposkúszásban közelítem meg az ajtót, mire észrevesz :( odajön :(:( és mindenáron le akar smárolni. Broáhh-bröööhhhh. Persze nem hagytam, mert életemben egyszer követtem el ilyen hibát. Aztán majdnem négy évig éltem azzal a rusnyával. Nekem nem két hosszú perc, egy herpesz, és néhány nyál-szál kell, hanem egy kicsivel másabb, és több érték.
Szóval Köszi.
Tényleg nem kell nekem pasi 2008-ban SEM. Ha ilyen van csak, akkor inkább maradok egyedül.
Üdv: Rózsika
Címkék: karácsony hit pasik
Szólj hozzá!
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr81283894

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sitio web fuente 2017.10.29. 11:59:22

Egyszerű gyakorlat kezdőknek VI. - dobklinika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása