2011. február 09. 15:51 - Rózsika

LOL

megvan a meló. pont amit kértem. köszi. :)

depi most a polcon, vidám vok. köszi. :)

karikát ma veszünk, lakodáré szervezés alatt. köszi. :)

babaproject folyamatban. az Ő kérésére. Köszi. :)

hálás vagyok. pedig csak egy év telt el máris megkaptam....

És ha már itt tartok, elküldöm a következő kívánságom múltban befejezett jövő időben... :)

Köszönöm a vadiúj kis ötajtós, zöld, dízel Fiat Punto-t klímával, légzsákkal, ködfényszórókkal. Igazán aranyos a sárga matricával az oldalán. Mint egy John Deere. Örülök, hogy volt elég pénzünk és kihasználhattuk ezt a remek akciót.

Köszönöm az álomkonyhát is. Tényleg olyan, amilyet akartam. Szagelszívó, beépített hűtő, olyan tűzhely, amin nagyon nagy edények is elférnek, és wokot is tehetek rá. A mosogatógép is a legújabb, kifejezetten energiatakarékos. Igaz, nem is sokat használjuk még. Kicsit fura, de a mosógép is itt kapott helyet. Szeretem a Bosch márkát, mert megbízható. Hálás vagyok érte.

Boldog vagyok, elégedett, vidám és sikeres. Köszönöm.

Adios: Rózsika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr1002649364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása