2009. április 06. 00:03 - Rózsika

nagy vonalakban

feb 11.

letelt. hazajöttem, túrom a földet megint. büszként mondhatom: a magam erejéből lettem senki.

jelentkeztem a magyar honvédséghez. elvileg gépkocsivezető lennék. nyolc általánossal végezhető roppant nehéz szellemi munka. nekem van három diplomám, és dobhatom őket a .csába.

ápr 15 az alkalmassági...

bónusz: mehetnék németbe házvezetőnőnek. fix állás, úgy ajánlottak be, magyar családhoz....

indulás: ápr 15.

két szék között a pad alá...

 

mellesleg ápr 17-19 diáknapok... és van egy függő beadott Monsantos álláspályázatom...

mindenkinek ilyen nehéz eldönteni, mit is akar ezzel a tetves élettel???

kifacsart kívánság:

kösz, hogy eldöntöttem végre. kicsit magyar narancs-fíling, de az én életem... sohasem voltam, és sohasem leszek vele elégedett....

van élet a 25. életéven túl? a szingliségen túl? a kövérségen túl? ugyehogy nincs. ezt a buszt lekéstem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr241048700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása