2008. április 28. 00:01 - Rózsika

lezajlott a DN

nem is kicsit volt jó.

Zso bejelentette, nem jön. Seráfütty! Egy gonddal kevesebb. Ndy jött.
Csüt este folyt a szesz, péntek reggel nemtom mikor, vagy hogy jutottam a koliba, de sikerült. Péntek reggel kómáztam rendesen, majd estére ismét sikerült feltölteni a véremet némi alkohollal. Mert az így jó.
Péntek éjjel egyik csoptársammal beszélgettem. Benny fura és zárkózótt jelleme mindig is érdekelt, de semmit nem akartam tőle. Egy üveg olaszrizling mellett viszont megoldódik az ember nyelve. Aztán rá egy kis kékfrankos a hűtőből, persze nála. Beszélgettünk. Tényleg. Megismertem egy őszinte, csendes fazont. Reggel hétkor ballagtam haza, és állítólag én szedtem azt a csokor tulipánt, ami reggel a szobában virult. Ez eddig oké, de a hazaúton még tulipán sincs! Így fogalmam sincs mikor, vagy hol került kezembe a virág.
Szombaton jött Ndy, és estére annak rendje módja szerint eltékozoltuk maradék józanságunk. SK likőr, HP, Beckerovka, Eristoff, ami folyik, és üt. Aztán irány a buli. Bizony bebaszcsiztunk amúgy rendesen. Ez a szócska felkerült a pólómra is, persze ezt se tudom mikor. Az rémlik, hogy Ndy eltűnt fantáziatágító túrára. Az is dereng, hogy felöltötettem egy tuját, félrenyeltem két alighasznált rágómat, megittam fél liter ásványvizet, és kijózanodtam. Ezért kénytelenek voltunk ismét ivásba lendülni. Jött Benny. Félhomály, kellemes klasszikus hupákolós vérdiszkómuzsika, Benny, csók.
A sztori ismert. Reggel kicsit kócosan ballagtam haza tőle.
Vasárnap este Benny töltötte túl magát. Ndyvel már csak lightosan partyztunk. Bennyn látszott, hogy más is gyötri, mint a szesz. Elkapott valami könnyed óvodai kolerát az üvegházban. Mindenesetre reményét fejezte ki az iránt, hogy együtt töltsük a diáknapok utolsó éjszakáját is. Megtettük. Nem volt rossz. Aberrált egy pasi, de jól feledteti. Van mivel...
Mindenesetre elmondhatom, hogy eddig nem bántam meg. Még.
Hétfő este beszéltünk, ennyi volt. Idén mindketten végzünk, és arra a másfél hóra kár összegabalyodni.

Jahh, Miguellel beszéltem. Bocsánatot kért, hogy ő nem szokott egyéjszakás kalandokat művelni, meg ilyenek.  Csak lestem. Persze van barátnője... stb. Mindenesetre Benny után Miguel már csak annyira izgató, mint megenni egy perecet.

Kérés a rövidtávú jövőre: Benny, csak éjszakára, de végre legalább egyszer józanul. Kezdem megkedvelni. Jahh. Három év után haveri és iskolatársi viszony után épp ideje.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr4444734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása