2012. szeptember 12. 22:17 - Rózsika

beszabehu. hülye vagyok, na és?

utolsó két postomat olvasva megrökönyödtem.

még mindig szeretnék néha akasztott ember lenni, de ez privát gyengeségem, és amúgy se tudom megkötni a kötelet. DE:

kvajó állásom van! vagyis volt mert gyesen vagyok de ne szaladjunk előre.

szóval 2010 májustól hivatalban dolgozom, és tényleg bejött, amit kértem. szakmabeli meló, könnyű, felelősségteljes, szeretem. A főnök jó, fapofa nincs, vagy inkább elkerülöm. Egy baj van, jövő szept és vége. okos államban élünk, olyanban, ahol a kormányhivatal úgy picsázza ki a gyeses dolgozóját, hogy éppenpont a gyes alatt érjen véget a munkaviszony. hát nyasgem.

megtartottam a csávót. unottan telefonál azóta is, de áldott jó lélek. amúgy sem rossz pasi... és szereti a virágot... mármint aaaazt a virágot.


egy éve az esküvő szenzációs volt. persze nem tetszhet mindenkinek, de nekem nagyon tetszett. mire nem jó egy néptáncosruha: hát menyecskeruhának! mivel a falubeliek szerint baboskendővel a fejemen születtem, senkit sem lepett meg, hogy a menyecskeöltözékemből sem hiányzott.

májusban jött a baba, cukkermukker kiscsaj, tehát ez a vágyam is teljesült. persze vannak árnyoldalak, merthogy ahogy én főzök, azt csak nagyon erős érzelmi kötődéssel lehet nem kidobni... meg többször van kaja délután négykor mint délben, de a férjem ezt is jól tolerálja, pedig nem fából van.

a gyerek jól viselkedik, (nem. nem. nem csinálok ebből is babablogot...), igyexem nem elkapatni.

és most jön a múltként megköszönt befejezett jövő idejű újabb kívánság:

Hálásan köszönöm, hogy sikerült időre és ötösre megcsinálnom a diplomadolgozatot és az államvizsgát négyes eredménnyel letehettem. Nagy munka volt, de a családom mindenben mellettem állt. Azt is köszönöm, hogy egyéves korában is szoptathatom a kislányunkat, mert bő tejem van. (mégis babablogot csináltam. pff.) Kifejezetten örömmel tölt el, hogy a baba gyarapodásával az én kilóim omlanak lefelé, és a szülés előtti 102 kg-ból mára 68-lett. na jó. 75. aki ezek után zsírdögnek hív, azt megetetem káposztával...

Mára ennyi. nyüsszög a kis tünemény, apja pedig megérdemel egy kellemes hátvakarást... hja. asszonysors

csá. Rózsika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr164773663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása